FIXIT е официалният сервиз на Logitech за България

Потребителите на продуктите на Logitech в България вече могат да се възползват от услугите на официален сервиз. От средата на 2024 г. световният лидер в производството на компютърна периферия Logitech International и FIXIT SA си партнират, за да могат нашите клиенти да се възползват от ремонтни услуги и да комуникират с официалния ни сервизен партньор за Европа. Освен стандартните рекламации за гаранционни продукти Logitech, българските потребители ще могат да ползват извънгаранционен сервиз, както и да си поръчат необходимите им резервни компоненти.
В случай че имате нужда от извънгаранционен сервиз, е необходимо да се свържете по имейл със сервиза, за да направите запитване дали продуктът ви може да бъде ремонтиран и на каква стойност. Ако предложените от сервизния център на FIXIT условия са приемливи за вас, е необходимо да продължите с попълване на формата за куриер.
FIXIT SA е утвърден европейски сервизен център с над 20-годишен опит, който обслужва клиенти в цяла Европа. Компанията разполага с девет модерни високотехнологични бази, стратегически разположени в Швейцария, Германия, Полша, Унгария, Чехия, Словакия и Прибалтийските държави (Литва, Латвия и Естония).
FIXIT SA предлага както гаранционен, така и извънгаранционен сервиз за клиенти от България и всички останали европейски страни, като използва удобни куриерски услуги за транспортиране на устройствата.

Безпроблемен сервиз за вашите Logitech продукти от FIXIT
Не се притеснявайте къде ще бъде ремонтиран вашият Logitech продукт. FIXIT предлага изключително удобна система за обслужване:
- Просто въведете вашите данни и опишете проблема с устройството
- Куриер ще вземе продукта директно от вашия адрес
- За артикули в гаранция, транспортните разходи се поемат изцяло от FIXIT
- След ремонта, устройството ви ще бъде доставено обратно до посочения адрес
Logitech се стреми да осигури максимално удобство за своите клиенти, като ви спестява време и разходи. Подробна информация за необходимите стъпки от ваша страна ще намерите в следващите редове.
Важно: Към момента всички устройства от България се обработват в сервизния център FIXIT Hungary Kft., Унгария.
Как да използвате сервиза FIXIT за вашите Logitech продукти
За да се възползвате от услугите на официалния сервиз FIXIT, одобрен от Logitech, следвайте тези лесни стъпки:
- Посетете уебсайта на FIXIT
- Изберете предпочитания език от менюто в горния десен ъгъл
- Изберете един от двата начина за подаване на заявка:
- С регистрация (препоръчително) – създайте профил, който ви позволява да следите статуса на вашите рекламации
- Без регистрация – директно подаване на заявка
- Попълнете RMA формата (Разрешение за връщане на стока):
- Изберете Тип клиент: „enduser“
- Попълнете всички задължителни полета
- Натиснете „Следващ“
- На втория екран:
- Изберете опция за куриерска доставка (тъй като в България няма физически център)
- Забележка: Ако се намирате в град с FIXIT център, можете да изберете опцията „self delivery“
- Попълнете информацията за куриерската доставка
- Прегледайте и потвърдете въведените данни

Какво следва:
- Ще се свържат с вас и/или ще изпратят куриер до посочения адрес
- При гаранционен ремонт, транспортните разходи се покриват от сервиза
- След сервизиране продуктът се връща на вашия адрес
- При отказ от сервизиране (например при непокрити гаранционни условия) продуктът също се връща
Важно: Можете да се запознаете с условията на стандартната гаранция на Logitech, описващи какво се покрива.
Забележка: Куриер се изпраща само след одобрение на заявката.
За извънгаранционен ремонт или оценка на цената, първо трябва да се свържете със сервиза чрез имейл на адрес, отговарящ за България.